ניוזים חמיםתרבות

מזכרת אחרונה מיהודה בארקן ז"ל: אבא גנוב 4

רועי ברקן, בנו של יהודה בארקן, מצא במשרדו אוצר תרבותי מרגש- מספר ספרי 'אבא גנוב 4', ההמשך המודפס לסדרת הסרטים המצליחה, וכעת הוא מפרסם אותם למכירה

רועי ברקן, בנו של יהודה בארקן ז"ל זוכה לחיבוק ענק של הרחוב הישראלי שמבכה את לכתו של שחקן שדורות רבים נהנו מסרטיו האלמותיים. לא מעט מהתגובות נוגעות לסדרת הסרטים של בארקן שהפכה לקאלט ולנקודת מפנה בקולנוע הישראלי 'אבא גנוב'. למי גדל על סרטי 'אבא גנוב' וצפה בכל השלושה מספר רב של פעמים, כדאי כעת שיידע שיש גם 'אבא גנוב 4', רק שלא בפילם אלא בספר, שנכתב על ידי חגית מאור על פי סיפור של יהודה בארקן. כעת מצא רועי כמה מאות ספרי 'אבא גנוב 4' אותם ניתן לקנות כעת ממנו ולזכות בפיסת זיכרון אחרונה מיהודה בארקן ומהסדרה המרגשת. וכך כתב רועי אמש:

"אחרי קצת חיפושים במשרד גיליתי שנשארו עוד כמה מאות ספרים של 'אבא גנוב 4', האמת אחלה ספר. מי שרוצה לקנות שיישלח לי הודעה בפרטי ונדאג לו… המחיר 38 ש"ח. ואפשר לשלוח בדואר לכל מקום בתוספת עלות המשלוח."

לינק לפוסט של רועי ברקן- לרכישת הספר:

https://www.facebook.com/photo?fbid=10157231704902735&set=a.10150477086577735

רועי ברקן ואבא יהודה. צילום עצמירועי ברקן ואבא יהודה. צילום עצמי

רועי ברקן בזעקת כאב ואהבה לאבא יהודה בארקן:  

"חיים בלי אבא ,חיים בלי החבר הכי טוב שלי, חיים בלי הבן אדם שהיה הכי קרוב אליי, חיים בלי זה שדיברתי איתו כל יום, בלי לשמוע את הצחוק שלו, בלי לשמוע עוד סיפור מצחיק, עוד איזה עצה טובה אפילו דבר תורה… איזה חור יש לי בנשמה, אבל אני מבטיח לך אבא שאני אנסה להיות חזק כי אני יודע שזה מה שהיית רוצה, יודע שהיית רוצה שאני אהיה זה שאדאג שהמשפחה תשמור על קשר טוב ושניפגש כולנו ותמיד נזכיר אותך, שהיית רוצה שאני יהיה חזק בשביל אמה המדהימה שכל כך אהבת (וכמה שהיא אהבה אותך) אני עדיין מחכה לסימן ממך שאתה מסתכל עליי, סימן קטן שאתה שומר עליי! אבא, בא לי לצעוק כמה אני אוהב ומתגעגע אליך!"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות